Összes oldalmegjelenítés

2012. december 4., kedd

Hol van mar a tavalyi hó? ;)

Kétszer emlegettem már itt a blogban a Liseberg vidámparkot, mindig ígértem a részletesebb beszámolót, hogy milyen az itteni vidámpark...Mivel senki nem kérte rajtam számon, hát nem írtam meg a posztot, de most belekezdek. A tavalyi képekből szemezgettem párat, amikor "csak" háromszor jártam ott, most sem hiszem, hogy beérem kevesebbel, mert idénre már klubkártyám is van :)

Remélem a hó megmarad szombatig, és akkor igazi havas képeket is lőhetek ott, mert a lentieken minden hó műhó....


A városból mindenhonnan látható ez a karácsonfaszerűség,
 ami nyáron  a 100 méteres szabadesés kipróbálását teszi lehetővé
A kivilágított park 
Fázós panda 
Háttérben a jéghotel

Absolut Jégbár
NemSzőke Hóangyal
Útközben
Érkezés hajóval a vidámparkba

 A giccs itt sem maradhat el, egy részét megmutattam tavaly, de a mostani kedvencem megérdemli, hogy itt szerepeljen...
...szárnyat igéz a malacra...
Legközelebb 2012-es Liseberges képeket mutatok, és igyekszem 2012-ben tenni mindezt...

4 megjegyzés:

  1. Indíts szavazást, ki szeretne több hóangyalt és ki tőbb fázós pandát.

    VálaszTörlés
  2. Én pandát! :) És a hőmérséklet milyen? (És mi újság a képeslapommal?):)

    VálaszTörlés
  3. Akkor eddig egy-egy :) Reméljük lesznek még szavazók...

    VálaszTörlés